Letní skútr dovolená 2015 – Šumava

Od 16. 7. do 18. 7. 2015 jsme vyrazili na další letní skútr dovolenou. Tentokrát jsme zamířili na jižní Čechy – na Šumavu. Strávili jsme zde 3 krásné tropické dny, stihli jsme navštívit několik zajímavých míst. Najeto 820km.

Sotva jsme se předchozí den vrátili ze skútr dovolené na východní Slovensko, akorát jsme se stihli doma vyspat a opět jsme vyrazili na další túru, tentokrát na Šumavu. Cestou tam i přímo na místě jsme měli vybráno několik zajímavých míst, které jsme chtěli navštívit.

První den cestou na Šumavu jsme se zastavili u Vojtěchovské rozhledny. Další zastávka byla ve skanzenu Veselý Kopec a nakonec v Jindřichovém Hradci, kde jsme si prohlédli zámek, náměstí a část centra města.

Dnešní cíl cesty byl Rožmberk nad Vltavou, kde jsme byli ubytovaní v pěkném penzionu Romantik. Večer jsme se ještě stihli projít po městě a také si vyšlápli na hrad Rožmberk, který jsme si prohlédli v den odjezdu, nicméně byl odsud krásný pohled na večerní město.

Druhý den, 17.7., jsme vyrazili hned ráno na Lipno. Navštívili jsme zde Stezku korunami stromů. Nahoru jsme vyjeli lanovkou, dolů jsme sešli po svých po stezce lesem. Byl to parádní zážitek, něco takového jsme ještě neviděli a to jsme již prošli celou řadu rozhleden. Opravdu stojí za to Stezku korunami stromů navštívit a vidět to na vlastní oči.

Poté jsme si zajeli do Českého Krumlova. Zde jsme stihli navštívit zámek, dali jsme si jednu prohlídkovou trasu. Přes pěknou zámeckou zahradu jsme se prošli až do historického centra města a prohlédli okolí řeky Vltavy. Bylo to tam moc pěkné, že jsme si ani nevšimli, jak ten čas letí. Více jsme toho dnes nestihli a tak jsme se vrátili na naši „základnu“ do Rožmberku.

Třetí a poslední den, 18.7, byl zároveň dnem odjezdu. Nicméně hned po snídani jsme se ještě zašli podívat na hrad Rožmberk, stihli jsme jednu prohlídkovou trasu.

No a poté jsme již vyrazili na cestu domů. Cestou zpět jsme se již nezastavovali na žádná zajímavá místa, dost jsme spěchali, abychom byli doma co nejdříve, abychom se stihli trochu nachystat na další skútr dovolenou, na kterou jsme měli vyrážet hned následující den, ale o tom více v dalším cestopise.

Počasí nám přálo, na teploměru na skútru číslice ukazovaly neuvěřitelné hodnoty – až 41 stupňů!!! V těchto tropických vedrech bylo cestování na skútru hodně náročné, ale zvládli jsme to skvěle a náš skútr Piaggio MP3 500 LT také, bez sebemenších problémů.

Kompletní fotogalerie z výletu na Rajčeti.

1.část

2.část

Video z prvního dne:

Video z druhého a třetího dne: